Завдання на час призупинення навчального процесу
Природознавство
читати §32-33, заповнити зошит стор. 45-46
Природознавство
5-і класи
читати §32-33, заповнити зошит стор. 45-46Фізика
(Продовження)
7-і класи:
§23,24 – читати
8-і класи:
§31-32 –
опрацювати, написати короткий конспект, розв’язати:
впр. 31(3,4)
стор. 158
9-і класи:
§20,21 – читати,
стор 109 впр.19(6)
10-і класи:
10-А клас:
§ 50-51 читати,
§52 –читати, написати короткий конспект,
розв’язати впр.
43 (1,3) стор. 20
доповнення:
§ 53 написати короткий конспект, розв. впр 44 (2,3) стор. 27
доповнення:
§ 53 написати короткий конспект, розв. впр 44 (2,3) стор. 27
10-Б клас:
§ 38,39 –
опрацювати та написати короткий конспект, розв’язати впр. 33 (1,3) стор. 195
доповнення:
§ 40-41 написати короткий конспект, розв. впр 35 (1,2) стор. 205, впр.36 (1,2) стор.210
доповнення:
§ 40-41 написати короткий конспект, розв. впр 35 (1,2) стор. 205, впр.36 (1,2) стор.210
10-В клас:
Розв’язати
задачі:
доповнення 10-В:
підготуватися до сам.роботи з теми "Спеціальна теорія відносностей"
Нова тема : "Молекулярно-кінетична теорія" - записати в зошити + вивчити формули + розв"язати задачі (перейти за посиланням)
11-і класи:
§38-40 – читати
Біологія
11-а клас –
§29 читати, пит.після параграфа усно,
§ 30 розібрати задачу після параграфа
9-в клас – §51-53 заповнити таблицю «Будова статевих
органів» в зошиті
9-а клас – §.67 заповнити таблицю «Ендокринні залози»
в зошиті
7-кл – §26-27, зробити кроссворд «Птахи»
6 кл – § 34, замалювати суцвіття в зошит і
написати їх характеристику
Біологія (продовження ) Бучіна Т.В.
6-і класи – параграф 35 «Запилення» опрацювати, виписати нові терміни і їх визначення в зошит
7-і класи – параграф 28, виписати загальні ознаки
Ссавців в зошит
9-а клас – параграф 68 опрацювати, повторити параграфи
65-68 і виписати терміни і іх визначення (за темою «Ендокринна система») в
зошит
9-в – параграф 54-55 читати, відповідати на
питання після параграфа усно
11-а – параграф 31 прочитати
Біологія (продовження ) Павленко О.А.
Завдання на час призупинення навчального процесу (перейти за посиланням)
Хімія
7-А, Б, В, Г
§14 Закон
збереження маси речовин. Хімічні рівняння
Впр 105-107
письмово
8-А клас
Повторити властивості речовин основних класів
§19, впр 169, 172,
174(б); розв’язати задачу 176
9-А клас
Повторити § 17, 20,
22
Впр 161, 168
(стор.111), впр178,179 (стор. 121)
10-А клас
Повторити §17, опрацювати §18, впр.168,
169(б),171
10-В клас
Повторити § 10.5,
10.8
Впр 2,3, 4, 5
стор146, розв’язати задачу 6 стор 160
11-А клас
§9,10 (опрацювати), виконати вправи: 3,4,5
стор. 91; впр. 6 стор 103
Географія
6 – і класи
Читати §32, повт.§31,
розібрати малюнки
ОСНОВИ ЗДОРОВ´Я
Клас
|
Дата занять за календарним планом
|
Завдання для самостійного опрацювання
|
Домашнє завдання
|
Примітки
|
5-А
5-Б
5-В
5-Г
|
29.01.2016
|
Опрацювати &16 «Права й обов’язки»: читати, вивчити основні поняття, відповідати на
питання
|
Опрацювати &16, повторити & 11,12,14,15
|
|
6-А
|
27.01.2016
|
Повторити &10—15.
|
Повторити &10—15.
Додаткове випереджувальне завдання (за бажанням): розробити «Правила
ефективного спілкування по мобільному телефону» (1. Якщо телефонуєш ти.
2. Якщо
телефонують тобі.)
|
|
6-Б
|
01.02.2016
|
Опрацювати & 16.
|
& 16: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання Повторити &10—15.
|
|
6-В
|
27.01.2016
|
Опрацювати & 15.
|
& 15:. читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання Повторити &10—14.
|
|
7-А
|
27.01.2016
|
Опрацювати & 24.
|
& 24: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Повторити & 23.
Додаткове завдання (за бажанням): повідомлення за темою: «Конфлікти,
способи вирішення конфлікту, вплив на здоров’я».
|
|
7-Б
7-В
|
Опрацювати & 25.
|
& 25 читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Додаткове завдання (за бажанням): повідомлення за темою: «Стрес, його
види, вплив на здоров’я».
Повторити & 24
|
||
7-Г
|
Опрацювати & 24.
|
& 24: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання. Повторити & 23.
Додаткове завдання (за бажанням): повідомлення за темою: «Конфлікти,
способи вирішення конфлікту, вплив на здоров’я»
|
||
8-А
|
04.02.2016
|
Опрацювати & 10 «Екологічна безпека»
|
& 10: читати, відповідати на питання. Роботу до &10 у
зошиті-практикумі виконати письмово.
|
|
8-Б
|
03.02.2016
|
Опрацювати & 12 «Соціальна безпека»
|
& 12 – опрацювати
& 11- повторити
|
|
8-В
|
28.01.2016
|
«Закони і кримінальна
відповідальність»
|
& 11: читати, звернути увагу на свої права та обов’язки, функції
правоохоронних органів. Роботу до &11 у зошиті-практикумі виконати
письмово. Навести приклади зі свого життя чи життя знайомих, пов’язаних з
темою & 11.
|
|
9-А
|
04.02.2016
|
Виконати практичну роботу до & 12 «Визначення
місця здоров’я в ієрархії життєвих цінностей» (Зошит-практикум ст. 34-36. На
ст. 36 доповнити схему «гілкою «Здоров’я», зробити висновок відносно цінності
здоров’я у Вашому житті (на окремому аркуші – не менш, ніж 0,5 сторінки).
|
Повторити & 9-12
|
|
9-Б
|
04.02.2016
|
Опрацювати &11, Закінчити роботу у Зошиті-практикумі (ст.29-33)
|
&11 – опрацювати, Повторити & 9-10
|
|
9-В
|
27.01.2016
|
Опрацювати &11, Закінчити роботу у Зошиті-практикумі (ст.29-33)
|
&11 – опрацювати, Повторити & 9-10
|
ЕТИКА
Клас
|
Дата занять за календарним планом
|
Завдання для самостійного опрацювання
|
Домашнє завдання
|
Примітки
|
|||
5-А
|
03.02.2016
|
Опрацювати &18 «Якими є правила життя людей у
суспільстві». Знайти (або визначити самому) «Золоте правило моралі»
|
&18: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)
|
||||
5-Б
|
27.01.2016
|
Опрацювати &16-17 «Моральні норми в культурі українського народу»
|
&16-17: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)
|
||||
5-В
|
28.01.2016
|
Опрацювати &16-17 «Моральні норми в культурі українського народу»
|
&16-17: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)
|
||||
5-Г
|
04.02.2016
|
Опрацювати &16-17 «Моральні норми в культурі українського народу»
|
&16-17: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)
|
||||
6-А
6-Б
6-В
|
05.02.2016
|
Опрацювати &17-18
|
&17-18: читати, відповідати на
питання, визначити моральні цінності людини та суспільства (усно)
|
Якщо заняття не будуть відновлені 05.02, закінчити екопроект
за сферами: кожен оформляє свою частину завдання на аркуші ватману формату А3
.
|
|||

Комментариев нет:
Отправить комментарий