Завдання на час призупинення навчального процесу

Завдання на час призупинення навчального процесу


Природознавство
5-і класи

читати §32-33, заповнити зошит стор. 45-46

Фізика
(Продовження)
7-і класи:
§23,24 – читати
8-і класи:
§31-32 – опрацювати, написати короткий конспект, розв’язати:
впр. 31(3,4) стор. 158
9-і класи:
§20,21 – читати, стор 109 впр.19(6)
10-і класи:
10-А клас:
§ 50-51 читати, §52 –читати, написати короткий конспект,
розв’язати впр. 43 (1,3) стор. 20
доповнення:
§ 53 написати короткий конспект, розв. впр 44 (2,3) стор. 27
10-Б клас:
§ 38,39 – опрацювати та написати короткий конспект, розв’язати впр. 33 (1,3) стор. 195
доповнення:
§ 40-41 написати короткий конспект, розв. впр 35 (1,2) стор. 205, впр.36 (1,2) стор.210
10-В клас:
Розв’язати задачі:


доповнення 10-В:
підготуватися до сам.роботи з теми "Спеціальна теорія відносностей"

Нова тема : "Молекулярно-кінетична теорія" - записати  в зошити  + вивчити формули + розв"язати задачі (перейти за посиланням)

11-і класи:
§38-40 – читати
Біологія
11-а клас –
§29 читати, пит.після параграфа усно,
§ 30 розібрати задачу після параграфа
9-в клас – §51-53 заповнити таблицю «Будова статевих органів» в зошиті
9-а клас – §.67 заповнити таблицю «Ендокринні залози» в зошиті
7-кл – §26-27, зробити кроссворд «Птахи»
6 кл – § 34, замалювати суцвіття в зошит і написати їх характеристику


Біологія (продовження ) Бучіна Т.В.
6-і класи – параграф 35 «Запилення» опрацювати, виписати нові терміни і їх визначення в зошит
7-і класи – параграф 28, виписати загальні ознаки Ссавців в зошит
9-а клас – параграф 68 опрацювати, повторити параграфи 65-68 і виписати терміни і іх визначення (за темою «Ендокринна система») в зошит
9-в – параграф 54-55 читати, відповідати на питання після параграфа усно

11-а – параграф 31 прочитати


                            Біологія (продовження ) Павленко О.А.

Завдання на час призупинення навчального процесу (перейти за посиланням)

Хімія

7-А, Б, В, Г
§14 Закон збереження маси речовин. Хімічні рівняння
Впр 105-107 письмово

8-А клас
 Повторити властивості речовин основних класів
§19, впр 169, 172, 174(б); розв’язати задачу 176

9-А клас
Повторити § 17, 20, 22
Впр 161, 168 (стор.111), впр178,179 (стор. 121)

10-А клас
 Повторити §17, опрацювати §18, впр.168, 169(б),171

10-В клас
Повторити § 10.5, 10.8
Впр 2,3, 4, 5 стор146, розв’язати задачу 6 стор 160

11-А клас
 §9,10 (опрацювати), виконати вправи: 3,4,5 стор. 91; впр. 6 стор 103

Географія
6 – і класи

Читати §32, повт.§31, розібрати малюнки

ОСНОВИ ЗДОРОВ´Я
Клас
Дата занять  за календарним планом
Завдання для самостійного опрацювання
Домашнє завдання
Примітки
5-А
5-Б
5-В
5-Г
29.01.2016
Опрацювати &16 «Права й обов’язки»: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання
Опрацювати &16, повторити & 11,12,14,15

6-А
27.01.2016
Повторити &10—15.
Повторити &10—15.
Додаткове випереджувальне завдання (за бажанням): розробити «Правила ефективного спілкування по мобільному телефону» (1. Якщо телефонуєш ти.
2. Якщо телефонують тобі.)

6-Б
01.02.2016
Опрацювати & 16.
& 16: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання Повторити &10—15.

6-В
27.01.2016
Опрацювати & 15.
& 15:. читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання Повторити &10—14.

7-А
27.01.2016
Опрацювати & 24.
& 24: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Повторити & 23.
Додаткове завдання (за бажанням): повідомлення за темою: «Конфлікти, способи вирішення конфлікту, вплив на здоров’я».

7-Б
7-В
Опрацювати & 25.
& 25 читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Додаткове завдання (за бажанням): повідомлення за темою: «Стрес, його види, вплив на здоров’я».
Повторити & 24

7-Г
Опрацювати & 24.
& 24: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання. Повторити & 23.
Додаткове завдання (за бажанням): повідомлення за темою: «Конфлікти, способи вирішення конфлікту, вплив на здоров’я»

8-А
04.02.2016
Опрацювати & 10 «Екологічна безпека»
& 10: читати, відповідати на питання. Роботу до &10 у зошиті-практикумі виконати письмово.

8-Б
03.02.2016
Опрацювати & 12 «Соціальна безпека»
& 12 – опрацювати
& 11- повторити

8-В
28.01.2016
 «Закони і кримінальна відповідальність»
& 11: читати, звернути увагу на свої права та обов’язки, функції правоохоронних органів. Роботу до &11 у зошиті-практикумі виконати письмово. Навести приклади зі свого життя чи життя знайомих, пов’язаних з темою & 11.

9-А
04.02.2016
Виконати практичну роботу  до & 12 «Визначення місця здоров’я в ієрархії життєвих цінностей» (Зошит-практикум ст. 34-36. На ст. 36 доповнити схему «гілкою «Здоров’я», зробити висновок відносно цінності здоров’я у Вашому житті (на окремому аркуші – не менш, ніж 0,5 сторінки).
Повторити & 9-12

9-Б
04.02.2016
Опрацювати &11, Закінчити роботу у Зошиті-практикумі (ст.29-33)
&11 – опрацювати, Повторити & 9-10

9-В
27.01.2016
Опрацювати &11, Закінчити роботу у Зошиті-практикумі (ст.29-33)
&11 – опрацювати, Повторити & 9-10




ЕТИКА
Клас
Дата занять  за календарним планом
Завдання для самостійного опрацювання
Домашнє завдання
Примітки
5-А
03.02.2016
Опрацювати &18 «Якими є правила  життя людей у суспільстві». Знайти (або визначити самому) «Золоте правило моралі»
&18: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)

5-Б
27.01.2016
Опрацювати &16-17 «Моральні норми в культурі українського народу»
&16-17: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)

5-В
28.01.2016
Опрацювати &16-17 «Моральні норми в культурі українського народу»
&16-17: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)

5-Г
04.02.2016
Опрацювати &16-17 «Моральні норми в культурі українського народу»
&16-17: читати, вивчити основні поняття, відповідати на питання.
Знати моральні цінності (не менше 10)

6-А
6-Б
6-В
05.02.2016

Опрацювати &17-18
&17-18: читати, відповідати на питання, визначити моральні цінності людини та суспільства (усно)
Якщо заняття не будуть відновлені 05.02, закінчити екопроект за сферами: кожен оформляє свою частину завдання на аркуші ватману формату А3 .



Комментариев нет:

Отправить комментарий