Досвід роботи

Досвід роботи методичного об’єднання вчителів природничих наук

І. З початку навчального року вчителі природничих наук працювали над темою:Створення умов соціалізації навчального процесу засобами ІКТ.” Ця тема є складовою єдиної науково-методичної теми гімназії „Соціалізація освітнього середовища гімназії з орієнтацією на розвиток в учнів навичок самостійності та відповідальності в процесі навчання й виховання”.
Робота над цією темою була спрямована на  надання методичної підтримки вчителям у процесі підвищення їхньої методичної компетентності, ознакою якою є:
·           створення методичних умов для учнів щодо формування і розвитку в них самоосвітніх комунікативних навичок, оволодіння способами роботи з інформацією відповідно до предметних програмових вимог шляхом упровадження інновацій;
·           своєчасне виявлення й розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих учнів.

ІІ. Відповідно до проблеми були проведені наступні заходи:
1). Заходи, яки були спрямовані на опанування теорії, та її застосування до заходів практично-орієнтованого характеру.
2). Вчителі кафедри знайомилися з різними формами уроку, його основними етапами, та видами діяльності вчителів та учнів на кожному етапі уроку.
3). Прослухали доповіді вчителів, які атестуються.  Корочанська З. М. :«Актуальні питання навчання фізики на основі особистісно орієнтованої технології»,  «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики засобами ІКТ»,  «Дистанційне навчання».
Котко Л. Л.: «Використання фізичного експерименту для активізації пізнавальної діяльності учнів», «Проблемне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики»
4). Обговорювались питання:
- Тестові  методи перевірки знань відповідно до вимог ЗНО, як способи забезпечення якості освіти;
- Основні етапи уроку та їх наявність в залежності від типу уроку;
5). Прийняли участь у педрадах.
«Підсумки роботи педколективу Харківської гімназії № 46  ім. М. В. Ломоносова за 2012/2013 навчальний рік над проблемою та завдання на наступний 2013/2014 навчальний рік.»,  «Правове виховання: проблеми, здобутки та шляхи розвитку», «Якість знань учнів: причини зниження та шляхи подолання».
5). На засіданнях методичного об’єднання вчителів природничих наук продовжували знайомство з новими інноваційними технологіями навчання
-  Створення ситуації успіху;
-  Технологія дистанційного навчання.
-  Інтеграція – засіб створення умов для формування цілісного уявлення про оточуюче середовище;
-  Розвиток науково - дослідницької діяльності учнів через екологічну освіту  шляхом соціалізації пізнавальної діяльності учнів;
-  Мотивація навчальної діяльності учнів.
6). У термін 21.10.13-25.10.13 був проведений тиждень природничих наук
7). Проведені відкриті уроки вчителями, які атестуються.
Котко Л. Л.
Грудень 09.12. 2013 « Залежність розмірів тіл від температури»
Січень. 22.01.2014 « Робота і потужність електричного струму»
Лютий 20.02.2014 «Узагальнюючий урок з теми «Робота і потужність електричного струму». Закон Джоуля-Ленца і ККД».
Корочанська З. М.
18.12.2013  8-Б «Тиск рідин та газів. Закон Паскаля».
20.02 2014. 10-Б Узагальнюючий урок з теми «Механічні коливання і хвилі».
8). Приймали активну участь в багаточисельних турнірах і конкурсах з предметів природничого циклу.           

Вчителі кафедри досить творчі особистості, тому, за думкою самих вчителів, основні методи роботи повинні бути спрямовані на реалізацію своїх можливостей та взаємодопомогу, що, до речи, і використовується в гімназії, зокрема вчителями природничих наук. Щиро вдячні.


 



1 комментарий: