Досвід роботи методичного об’єднання вчителів природничих наук
І. З
початку навчального року вчителі природничих наук працювали над темою: “Створення умов соціалізації навчального
процесу засобами ІКТ.” Ця тема є складовою єдиної науково-методичної теми
гімназії „Соціалізація освітнього
середовища гімназії з орієнтацією на розвиток в учнів навичок самостійності та
відповідальності в процесі навчання й виховання”.
Робота над цією темою була
спрямована на надання методичної підтримки вчителям у
процесі підвищення їхньої методичної компетентності, ознакою якою є:
·
створення методичних умов для учнів щодо формування і
розвитку в них самоосвітніх комунікативних навичок, оволодіння способами роботи
з інформацією відповідно до предметних програмових вимог шляхом упровадження
інновацій;
·
своєчасне виявлення й розвиток інтелектуальних здібностей
обдарованих учнів.
ІІ. Відповідно
до проблеми були
проведені наступні заходи:
1). Заходи, яки
були спрямовані на опанування теорії, та її застосування до заходів
практично-орієнтованого характеру.
2). Вчителі кафедри знайомилися з різними формами уроку,
його основними етапами, та видами діяльності вчителів та учнів на кожному етапі
уроку.
3). Прослухали доповіді вчителів, які атестуються. Корочанська З. М. :«Актуальні
питання навчання фізики на основі особистісно орієнтованої технології», «Активізація пізнавальної діяльності учнів на
уроках фізики засобами ІКТ», «Дистанційне навчання».
Котко Л. Л.:
«Використання фізичного експерименту для активізації пізнавальної діяльності
учнів», «Проблемне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності
учнів», «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики»
4). Обговорювались
питання:
- Тестові методи перевірки знань відповідно до вимог
ЗНО, як способи забезпечення якості освіти;
- Основні
етапи уроку та їх наявність в залежності від типу уроку;
5). Прийняли участь у педрадах.
«Підсумки роботи педколективу Харківської гімназії № 46 ім. М. В. Ломоносова за 2012/2013
навчальний рік над проблемою та завдання на наступний 2013/2014 навчальний рік.», «Правове виховання: проблеми, здобутки та шляхи розвитку», «Якість знань учнів: причини зниження
та шляхи подолання».
5). На засіданнях методичного
об’єднання вчителів природничих наук продовжували знайомство з новими
інноваційними технологіями навчання
- Створення ситуації успіху;
- Технологія дистанційного
навчання.
- Інтеграція – засіб
створення умов для формування цілісного уявлення про оточуюче середовище;
- Розвиток науково -
дослідницької діяльності учнів через екологічну освіту шляхом соціалізації пізнавальної діяльності
учнів;
- Мотивація навчальної
діяльності учнів.
6). У термін
21.10.13-25.10.13 був проведений тиждень природничих наук
7). Проведені відкриті
уроки вчителями, які атестуються.
Котко Л. Л.
Грудень 09.12. 2013 « Залежність розмірів тіл від
температури»
Січень. 22.01.2014 « Робота і потужність
електричного струму»
Лютий 20.02.2014 «Узагальнюючий урок з теми
«Робота і потужність електричного струму». Закон Джоуля-Ленца і ККД».
Корочанська З. М.
18.12.2013 8-Б
«Тиск рідин та газів. Закон Паскаля».
20.02 2014. 10-Б Узагальнюючий урок з теми
«Механічні коливання і хвилі».
8). Приймали
активну участь в багаточисельних турнірах і конкурсах з предметів природничого
циклу.
Вчителі кафедри досить творчі особистості, тому, за думкою самих вчителів, основні методи роботи повинні бути спрямовані на реалізацію своїх можливостей та взаємодопомогу, що, до речи, і використовується в гімназії, зокрема вчителями природничих наук. Щиро вдячні.

Молодці!
ОтветитьУдалить